Rękodzielniczka i sportowiec

Przedstawiam pudełko przygotowane z okazji ślubu dziewczyny, która lubi rękodzieło, z  instruktorem sportów wszelakich. Trochę mi te dwa światy razem nie grały, nawet dodatkowa informacja, że lubią grać w squasha, jeśli chodzi o natchnienie niewiele mi dała.
I nawet jeszcze bardziej szczegółowa informacja, że w squasha lubią z nimi grać też darczyńcy tego pudełka niewiele mi dała. Pewnie dlatego, że ja w squasha grać nie znoszę :-)



 
Ostatecznie zainspirowałam się pięknym wierszem Jozsefa Attili* i połączyłam wszystko pastelową, delikatną kolorystyką.
*niestety nie dysponuję dobrym tłumaczeniem a ponieważ uważam że kiepski przekład zabija poezję, dopóki nie znajdę dobrego uwierzcie mi na słowo, że wiersz jest piękny :-). O miłości oczywiście :-)



Przy okazji dowiedziałam się co to jest kettlebell - otóż jest to w dużym skrócie sport, który się uprawia za pomocą takich kul z uchwytami jak poniżej :-)


Komentarze