Zielono mi

W ostatniej chwili dopisuję się do wyzwania w Art-Piaskownicy Zielono mi.
W ostatniej chwili, bo pogoda w tym roku nie ułatwia mi prac balkonowych. Najpierw w grudniu zaczęły mi krokusy kiełkować więc myślałam, że juz po nich, przemarzną, ale dały radę i w tej chwili już suszę sobie ich cebulki na następny rok:



Potem było głównie zimno i dopiero niedawno zaczęłam balkon przygotowywać do sezonu. Na razie nie jest jeszcze skończony ale na wyzwanie chciałam zgłosić własnoręczne ziołowe rozsady i takie sprytne "informatory":





A tak się prezentuje ziołowy ogródek wieczorową porą :-)



Komentarze

  1. Super te informatory, faktycznie bardzo "sprytne" :) Cały ziołowy ogródek pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super wyszło i bardzo pomysłowo pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie! I jakie pomysłowe znakowanie ziół :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Magicznie :) Super pomysł z 'informatorami' :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AP.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. i bardzo ładnie wyrosły ziółka

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za miłe słowa :-)