Paris, Paris!

Album odkopany na dysku spomiędzy świątecznych ozdób. Dobrze, że się znalazł, bo żal go nie pokazać - Paryż to piękne miejsce a i z albumu jestem zadowolona :-)

To mi uzmysławia, że mogę go zgłosić na wyzwanie do Majstrującej Asi , bo jest całkowicie w moim stylu. Zleceniodawcy zaufali mi w 100% , mogłam robić co chciałam i z radością to czyniłam, więc zasady wyzwania zostały spełnione :-)

Przedstawiam więc fragment albumu, który mnie wyraża :-)






A to przekładka w kształcie Łuku Triumfalnego, przez który można "podglądać" co jest na następnej stronie. Szczególnie fajnie wygląda to na tej karcie, na której jest też zdjęcie z Łukiem Triumfalnym :-)


 




A tutaj jeszcze detal z okładki - malutka zawieszka w kształcie wieży Eiffla.


Album z wykorzystaniem bazy ze Scrapińca.

Komentarze

  1. Świetny! Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny album! Rzeczywiście, ta przekładka fajnie prezentuje się :)
    Dziękuję za dołączenie do zabawy!
    Pozdrawiam serdecznie,
    Asia
    asia-majstruje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny! Połączenie kolorów nasuwa się samo;), ale nie przeszkadza to napisać, że doskonale się komponują!:) Bardzo fajne chorągiewki z taśmy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za miłe słowa :-)